Aktualności

14 czerwca 2018 12:04 | Aktualności

Projekt edukacyjny „Reklama od kuchni”.

Uczniowie klasy 6b na lekcjach języka polskiego realizowali w grupach dwuczęściowy projekt pn. „Reklama od kuchni”. Pierwsza część zadania polegała na zgromadzeniu haseł, ulotek, filmów reklamowych i przeanalizowaniu ich pod względem językowym według podanej instrukcji oraz obserwowaniu strony wizualnej przekazu reklamowego. Następnie każdy z zespołów w wybranej formie zaprezentował wyniki swojej pracy.

Wykonując drugą część zadania, szóstoklasiści musieli wcielić się w role twórców reklamy i przygotować spot reklamowy wybranego produktu lub usługi. Dodatkowo trzeba było w swojej pracy nawiązać do motywów obecnych w omawianej na lekcjach powieści Tolkiena pt. „Hobbit, czyli tam i z powrotem”. Uczniowie doskonale poradzili sobie z tym zadaniem. Dla wielu z nich była to nie tylko praca domowa, ale także świetna zabawa, której efekty przedstawili później nauczycielowi i kolegom na lekcji. Oto biuro podróży Ameba zachęcało wszystkich poszukiwaczy przygód do wyprawy śladami kompanii krasnoludów, spotkania z elfami, trollami, smokiem i czarodziejem. Kiedy utrudzeni wędrowcy zatrzymają się na odpoczynek, powinni sięgnąć po orzeźwiającą wodę o nazwie Bystra, która doskonale gasi pragnienie. Taka wyprawa to również liczne niebezpieczeństwa, ale specjalnie przygotowana karma zamieni groźne watahy wargów w potulne i miłe stworzenia. Każda podróż kiedyś się kończy i wracamy do domu. Aby zastać tam wszystko w takim porządku jak przed wyprawą, trzeba kupić reklamowane drzwi antywłamaniowe. Jeśli jednak zauważymy brak cennych przedmiotów i rodzinnych pamiątek, możemy skorzystać z pomocy firmy specjalizującej się w odzyskiwaniu skradzionych rzeczy. Gdyby Bilbo Baggins miał taką możliwość, na pewno srebrne łyżeczki odziedziczone po matce, czcigodnej Belladonnie Tuk, szybko wróciłyby do prawowitego właściciela… 

Przeczytano: 569 razy. Wydrukuj|Do góry

Zdjęcia: